Diablo

Jag anmälde mig till blodgivning för ett tag sedan, och så fick jag äntligen en kallelse förra veckan, jag hade fyllt i fel mailadress, hm... Aja, i vilket fall, idag vaknade jag och var förkyld och man får inte ge blod om man har varit förkyld den senaste månaden, så nu måste jag förmodligen boka om min tid. Så himla segt att jag blev förkyld just nu :P (By the way, när jag skulle skriva den här meningen gick jag över till att skriva det de sa på tv istället ^^)
PS. Tack för nudeltipsen Sofie ;)


Kommentarer
Sooofie

Hahah så lite så :D

2011-10-24 @ 02:59:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0