'Cause I'm the one

Idag var jag otroligt sugen på att äta nudlar till lunch, så jag cyklade till Konsum en bit bort. Letade som en idiot, hittade inga nudlar, cyklade till Ica i Kneippen, hittade inga nudlar (visserligen inte så konstigt eftersom den affären är typ 1 kvadratmeter stor), så jag cyklade vidare mot stan och Ica supermarket bredvid Friskis. Hittade inga jävla nudlar. Så det fick bli en panpizza istället. Men seriöst, är det jag som är dum i huvudet eller säljer affärer inte nudlar längre?! Någon som kan berätta för mig ungefär nudlar brukar finnas? Och då menar jag alltså såna där portionspaket som brukar kosta typ 3-4 spänn. Jag är desperat här, haha.


Kommentarer
Sooofie

ICA hos mig :D fast där kostar de 7:- :P men ICA strömmen ska de ha typ 3st för 10 :D

nudlar <3

2011-10-17 @ 01:09:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0