Hollow talk

Har tittat lite på deppiga One Tree Hill-avsnitt, vilket gör att jag känner mig lite sorgsen, men på ett bra sätt, om det ens är möjligt. Det känns på något sätt mysigt att sitta och titta på depp-film/tv och se höstmörkret utanför fönstret och ändå må bra. Jag mår nog bra av sorgsenhet just nu, på något sätt. Min favoritlåt just nu, "hollow talk", som jag verkligen inte kan få nog av, är liksom lite melankolisk, eller vad man ska kalla det för, men jag ryser i hela kroppen och mår så bra när jag hör den.
   Moving on, i tisdags spenderade jag dagen och kvällen med Olle och Sofia. Det kändes bra, vi åt pizza och chips med dip och kollade på extramaterial till Avatar, sen spelade vi Pikmin resten av kvällen, det var mycket roligt, måste jag säga. Kändes som att Sofia aldrig hade varit borta på nåt sätt, det kändes liksom helt normalt, haha.
   Jag önskar att jag hade något mer att säga, för jag känner verkligen för att skriva blogg just nu, men jag kommer inte på något... Jo, jag kan nämna att jag har väldigt roligt med den nya sims-dokusåpan! Jag älskar verkligen att köra med min familj, det är jätteroligt, jag kan sitta hur länge som helst med dem, typ. Tanken på att Yulia kanske måste flytta ut efter den här veckan känns lite sorglig, faktiskt, har ju liksom vant mig vid det här nu. Så med lite tur vinner jag veckans challenge ;)
   That's all, bye.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0