Dreaming

Imorse drömde jag fortfarande när väckarklockan ringde, vilket gjorde att jag väcktes ur min underbara dröm! :( Varför vaknar man alltid just när drömmarna är på väg att bli som allra bäst? Jag hatar den där känslan man får när man inte har drömt färdigt sin dröm. Känns så sorgligt på något sätt... Ah well, livet rullar på rätt bra just nu, två ynka arbeten, ett jobbigt och ett ganska så enkelt, kvar innan studenten, helt sjukt ju!
   Idag smakade jag de nya marabou-cookiesen. De får definitivt godkänt av mig. Minus för att de är dyra dock.
   Kan inte fatta att det gick så bra för Sverige i Eurovision! :D Jag tycker fortfarande inte om "Popular" men va fan, jag bryr mig faktiskt inte i det här läget. Mina personliga favoriter var Irland och Finland, btw, vad hände med dem egentligen? Och vad hände med Ungern? Och varför i hela världen vann Azerbajdzjan (ja, jag kollade upp hur det stavas ;))? Det roligaste var ju att typ allt med den låten utom de som sjöng var svenskt. Dock tror jag inte att den hade vunnit om den hade tävlat för Sverige, haha.
   Åh, passade avslut på mitt inlägg med tanke på att jag skrev om drömmar:
   What about my life? What about my dreeams? osv. (Snodde idén från Olle lite, men det gör väl inget, huh?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0