Jaha

Då sitter man här igen... Haha, nej, men det var ju ett tag sedan jag skrev här. Sedan sportlovet, faktiskt. Har låång sovmorgon på onsdagar, men eftersom jag blev väckt av ett telefonsamtal imorse så blev det bara typ en halvtimmes sovmorgon, men det är ju alltid något! Så nu har jag suttit vid datorn ett tag och börjar få slut på idéer på vad jag ska göra. Något som händer jämt när jag sitter vid datorn nu för tiden. Fattar inte vad jag gjorde alla dessa timmar som brukade springa iväg framför datorn förut? För några månader sedan var det ju Farmville och Mafia wars som tog upp all tid. Tack och lov att det är över nu, även om det var ganska kul medan det varade. De senaste veckorna/månaderna har jag fyllt upp min före detta datortid med att träna på friskis. Det har varit lite sämre med det ett tag nu. Men idag har jag nog tänkt komma iväg dit.
   Igår gjorde jag omelett till lunch, hihi! Själv tycker jag att jag var jätteduktig, men det är nog ingen annan som fattar det... Men nu när jag har insett att kommer förbli singel resten av livet och inte kommer hitta den där mannen som ska laga mat och inreda mitt hem åt mig, så måste jag lära mig att laga mat själv! Och det går... ganska bra, förutom att jag inte riktigt har tålamodet till det så det jag lagar mat är oftast inte riktigt färdigt när jag bestämmer mig att äta det. Fast omeletten var nog färdig faktiskt. Enda "felet" var att jag inte hade rört så mycket i den. Det ska man tydligen göra, för annars blir det visst pannkaka. Äh, vad fan, jag tyckte den blev asgod!
   Imorse insåg jag att det verkar som vi har något slags engelskaprov idag... Hehe... Det hade jag tydligen helt glömt bort. Får panikplugga när jag kommer till skolan. Tur att provet är efter lunch, haha.
   Ok, NU har jag svamlat färdigt! Skönt, va? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0