Helgen

Jag har haft en bra helg. Firade Gerry (Johannas man) igår och sedan blev det att jag gick med dem och Gerrys syster med man till en indisk restaurang som hette Indra. Det var jättegod mat! :D
   Idag har jag inte gjort så mycket än. Nu ska jag gp och skriva i loggboken till projektet, sedan ska jag stirra på svenska nationella-häftet en gång till och försöka hitta inspiration till talet. "Träningstalet" gick så himla bra, därför känns det surt att jag inte kommer på något nu när det är det riktiga talet... Aja, tog ett tag förra gången också, så förhoppningsvis kommer det till mig till slut. När jag har bläddrat i det en stund ska jag kolla upp vilka ingredienser som ingår i några olika bakverk till teckenspråket. Sen känner jag att jag har lust och se film, så får se om jag hittar någon.
   Igår fick jag även reda på att Johanna inte alls har sålt sin balklänning som jag trodde, så det verkar som att det bli bal för mig i alla fall! Lite synd att den är rosa bara, eftersom jag inte gillar rosa och heller inte tycker att jag passar i det, men är det gratis så är det ;)
   Tack för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0