Gah...

Fett kul med folk som har något slags jävla behov av att förstöra stämningen hela jävla tiden. Mm, just det... -.-

Jag är så irriterad på att jag är förkyld! Jag vill träna! Jag vill träna! Jag vill träna! Jag vill fortsätta bygga upp den underbara form jag var på så god väg att bygga upp. Så jäkla orättvist att jag drar på mig förkylningar som andra drar på sig extratröjor... Haha, eller nåt... ^^ Ni kanske fattar vad jag menar?

Men i övrigt tycker jag ändå livet är bra nu. Hade vart extra kul om the album hade varit ute nu så jag kunde ha något att riktigt se fram emot min födelsedag, men man kan ju inte få allt. Så länge är det tillräckligt att veta att det kommer. Jag klarar av väntan lite till. Jag gör det. Så, det blir bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0