:D

OMFG, vad jag är glad just nu! Borde egentligen försöka att inte ta ut glädjen i förskott eftersom jag kan ha missuppfattat, men vad fan, lycka är väl alltid bra? (Haha, tänkte skriva "aldrig" först...)
   Dagen har varit väldigt mycket upp och ner, men jag tror att jag behövde det, faktiskt. Och nu fick ju kvällen ett mycket trevligt slut, så man får ju vara rätt nöjd ändå.
   På tisdag blir det avresa till Kiruna, ih! Så galet! Men det där ska vi nog fixa. Jag är just nu mest oroad över det skolarbete jag kommer missa under dagarna, men det är ju sportlov snart, så om inte annat får man väl fixa det då.
   Peace out, lovelies! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0