Bara för att..

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
“Där var stort materialkollegium, som pågick sedan tre veckor..."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

En lampa.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Solsidan

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
12.20

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Grannen som spikar och håller på -.-

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Då gick jag en promenad i Vrinneviskogen

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
En blogg

8. Vad har du på dig just nu?
Pyjamas :D

9. Drömde du något inatt?
Ja, det gjorde jag, minns inte vad längre men jag minns att jag tyckte om drömmen ;)

10. När skrattade du senast?
För ett tag sedan, jag vet inte ^^

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tapeter och tavlor... xD

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nae, det tror jag inte.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Ok tidsfördriv :)

14. Vilken var den senaste film du såg?
Såg Harry Potter 6 nyss, ska se sista kvarten eller vad det är till lunchen sen :D

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Godis och kakor! :D (Gissa vad jag är sugen på just nu?)

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Hmm... Det var svårt faktiskt... Jag har jättetorra fötter så jag brukar roa mig med att sitta och pilla bort skinn, haha, den var väl bra? ;)

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att det skulle vara lättare för oss stackars ungdomar att få jobb... :O

18. Tycker du om att dansa?
Jao, ibland, ibland inte.

19. George Bush?
Old news ^^

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
William/Elian Oliwia/Joline finns fler fina namn men höll mig till två var :)

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja, absolut. Skulle inte ha något som helst emot att bo någonstans där man får prata engelska hela tiden! :D

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Haha, där fick du så du teg, jag finns visst!"

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Äh, jag har ju inte ens fyra läsare till min blogg, haha... Den som vill kan ju svara :P



Kommentarer
Hanna

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?

“kunde sortera våra upplevelser. men till stor del består det omedvetna av"



2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Luft, men om jag vinklar armen så, en lampa.



3. Vad var det senaste du såg på tv?

Nyheterna



4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

23.45



5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Hellsongs :D



6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Gick hem från lunch på stan, hoppsade och sjöng för mig själv :)



7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Facebook



8. Vad har du på dig just nu?

Jeans, linne, scarf och nallerock :D (eller morgonrock heter det visst)



9. Drömde du något inatt?

Ja, ;D haha, jag drömde något flummigt om att jag var med i fångarna på fortet, och sen kom det ett tåg under vattnet..



10. När skrattade du senast?

Ungefär för 20 sekunder sen :D



11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

inte jättemycket än, en tidningshållare och en hylla xD



12. Har du sett något konstigt på sistone?

Jaa, alltså, det var en liten mus som sprang in här nyss och STAL mina praliner och spillde ut mitt vin på mig! Eller, nej, det var ju jag som åt upp dem och drack upp vinet :)



13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Ok tidsfördriv :) - håller med dig Karro!



14. Vilken var den senaste film du såg?

Måste tänka... det var nog min egen kortfilm tror jag . :S ser för lite på film...



15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Kameraprylar, fotostudio, lägenhet, och så skulle jag muta kungen att buga för mig ^^



16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Eheh.. hahah, jag vet inte. Folk vet ju redan att jag pratar med mig själv liksom ;)



17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Jag skulle göra mig själv till prinsessa! Ascoolt.



18. Tycker du om att dansa?

Älskart.



19. George Bush?

Old news ^^ - håller med dig ;)



20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Fick jag en pojke skulle jag vilja inkludera Lucas i alla fall!



22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Ja, varför inte, liksom?



23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

"Öh, förlåt, det var nog inte riktigt meningen att du skulle komma hit nej..."



24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Lasse Kronér, Konung Carl Gustav XVI, Isabella Löwengrip och Bruce Willis!

2011-03-16 @ 00:03:10
URL: http://mangoom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0