Repris

Japp, vi gör som rubriken säger och kör en repris på inlägget för två veckor sedan:
   "Nej, nej, nej, nej, nej, nej, NEJ! Jag tänker inte bli sjuk, kan min kropp fatta det?!", någonting sådan skrev jag och konstigt nog så funkade det faktiskt. Den kvällen kände jag mig febrig, snorig, hostig osv. Jag skrev blogginlägget och dagen efter, outs väck, jag mådde jättebra och allt var frid och fröjd. I dag har jag asont i halsen, så jag tänkte försöka lite bloggmagi den här gången också så jag inte blir sjuk lagom till 5 timmars nationella i Svenska B imorgon. Vi håller tummarna för en favorit i repris, helt enkelt. Det var väl egentligen allt ajg hade att säga idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0