Arg!

Jag var nyss på asbra humör för nu har jag lov! :D 
   Men nu är jag skitsur för att lilla fröken Camilla inte kan göra mig en tjänst som tar max 10 mintuer för henne att utföra men som skulle ta en timme för mig att fixa. Jag fattar inte grejen, det är inte ens jobbigt? Och ja, jag skulle göra det åt henne, jag har gjort det flera gånger till och med. Blir så arg!!
   Saken är att precis när jag kom hem kom jag på att vi har teckenspråksprov efter lovet, alltså måste jag träna en hel del under veckan, men jag hade inte tagit med mig min bok eftersom jag inte tänkte på det. Då ber jag Camilla att hämta den åt mig. Allt hon behöver göra är att be vaktmästaren öppna mitt skåp, hämta boken och sen är allt frid och fröjd. Nej, istället tycker hon att jag ska åka spårvagn i en halvtimme, hämta boken och sen åka spårvagn i en halvtimme till. En enkel liten tjänst istället för att jag ska slösa bort en timme av mitt liv, är dt så svårt?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0