10 april

Igår var jag på jubileumskonserten för musikklasserna. Det var ganska awesome, faktiskt. Ljudet kunde ha varit bättre och sopranerna i framförallt nian kunde ha vågat sjunga ut lite mer, de hördes knappt. Sista låten var "Vi är blommor" och då höll jag på och börja storböla, haha. Den låten har väldigt många minnen för mig. Saknar fortfarande att gå i musikklass sjukt mycket. But I'll live, I guess.
   Idag ringde min moster och berättade att morfar hade dött. Eftersom jag inte kände honom kan jag väl inte direkt säga att jag är så jätteledsen för det, men jag tycker synd om mamma. Hon säger i och för sig också att det inte är så farligt eftersom mormor och morfar skilde sig när mamma var 2 och de inte har haft så särskilt mycket kontakt. Han brukade väl ringa kanske en gång i halvåret för att berätta om alla sina krämpor och sjukdomar, typ. Sist jag träffade honom var på Johannas konfirmation för typ 10-11 år sedan, och jag tror inte att jag pratade med honom då heller. Det är alltid tråkigt när folk dör, men för mig är det ingen stor förlust.
   Usch, jag har så tråkigt just nu. Har verkligen inget att göra. Kommer inte ens på någon serie man kan kolla på på internet. Några förslag?
   Btw, jag kan inte kommentera på Sofias nya blogg heller. Fattar inte varför?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0