Live and let die

Hm. Skrivit klart min religionsuppgift nu. Är dock lite kluven. Ska jag lämna in den eller inte? Blev det för personligt eller inte? Har jag skrivit och tänkt helt fel, eller... Ja, ni fattar. Eller inte kanske, haha.
   Nej, men saken var den att vi fick i uppgift att besvara 2-3 frågor som följde en text med titeln "Identitet". Problemet är att i alla fall ett av svaren blev alldeles för personligt och djuplodande. Jag vet inte om jag vill att min lärare ska få reda på så mycket om mig. Nae, jag vet inte, det blev lite krångligt. Funderar på att skriva ut en version av arbetet där jag bara tar med ett av svaren och en där jag tar med båda och sedan bestämma mig imorgon hur jag ska göra.
   Livet i övrigt är också lite komplicerat och kluvet just nu. Dels har jag ingenting att göra, någonsin. Dels har jag massor att göra, hela tiden. Hur går det ihop? Fråga inte mig. Min hjärna är väl störd helt enkelt.
   Äh, kan ändå inte förklara min weirdo tankebanor, så nu skiter vi i det.
   Körlektion idag. För en gångs skull var min lärare riktigt positiv och verkade övertygad om att jag skulle klara uppkörningen på tisdag. Vilket självklart känns skönt. Då känns det ju som att det orosmolnet på min himmel snart kan blåsa åt helvete, hihi.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0