Skitungar av idag...

Nog för att småglin alltid har muckat med de som är äldre men någon måtta får det väl ändå vara? Scen ur mitt liv idag:
Jag: *går hemåt från centrum*
Tre ungjävlar: *ser mig komma, blåser upp ballonger och gösr så att de piper vid mina öron*
Jag: *ignorerar tills de bli för närgångna då jag knuffar bort dem och väljer den oerhört slagkraftiga frasen "stick och brinn xD*
Ena ungjäveln: *följer efter mig och upprepar frågan "har du akne?" vilken jag ignorerar*
Jag: *svarar till slut* Det vet väl inte ens du vad det är.
Ungjäveln: *ropar till en annan ungjävel längre fram* Vad är akne?
Andra ungjäveln: Ska jag säga vad det är? Det är det du har på ditt arsle
*Ungjävlarna fortsätter att följa efter mig. De två i bakgrunden ropar att jag har "stora skinkor" (komplimang, maybe? ;) ) Han som fortfarande går bredvid mig frågar sedan*
Ungjäveln: Har du stora boobies? Får jag slicka på dem?
Jag: *fortsätter ignorera*
Ungjäveln: *dunkar mig på axeln* Hejdå!

Jag menar, vad fan är det frågan om? Det är komiskt men också jäkligt tragiskt. Ae, det är ju nästan så att man ångrar sig i fråga om att vilja ha barn xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0