Haha!

Jag har blivit drottningen av extremt oseriös idiot-humor. Kanske ni märkte på msn för ett par dagar sedan. Nu ska jag berätta om vad jag gjorde på samhället idag. Vi fick ut lappar med betygskriterierna på och så skulle vi kryssa för vilka kriterier vi tyckte att vi hade uppfyllt. Sedan skulle vi skriva namn på och lämna in. Istället för att skriva mitt eget namn skrev jag "Usama bin Laden" på min lapp. Jag hade ju självklart tänka sudda ut det men sedan slutade det med att jag skrev mitt eget namn lite längre ner och lämnade in lappen! Jag börjar fortfarande asgarva när jag tänker på det! Sedan såg jag att läraren tittade igenom högen med lappar och tyvärr kan jag inte riktigt beskriva hennes min när hon såg mitt "namn" men det var helt underbart, i alla fall. Jag kände att det var bäst att skynda sig ut från klassrummet då (vi fick gå efter vi hade lämnat in lapparna).
   Nå, var det kul, eller har jag blivit knäpp? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0