Haga!Haga!Haga!

Varför måste man bli så sjukt orkeslös så fort man får lite mensvärk? Känns som min blogg fokuserar väldigt mycket på kvinnoveckan these days, haha. Kan bero på att den numera är så mycket värre än vad den brukar vara. Skulle vilja ta ett snack med den som bestämde att mensen var ett tecken på att tjejer "fungerar som de ska". Gosh, det är verkligen världens sämsta tröst. Åh, jag måste ha så ont att jag mår illa och ínte orkar göra något en gång i månaden, men vet ni vad? Det är okej, för JAG FUNGERAR SOM JAG SKA! Thanks a lot, god, or whoever made this up. (Säkert någon tyrannisk malig kvinnoförtryckare)
   Gymnasieslaget idag var ju bäst! :D Bara inte Haga blir den eviga tvåan sen xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0