AJ!

Jag har dragit ut en tand idag och jag har så jävla ont! Jag ska fan mörda min mun snart! (Eller något mindre dramatiskt ;) ) Kanske borde ta en värktablett, men det är ju så jobbigt att äta och dricka när man har dragit ut tänder. Dreglar ut av helvete just nu också xD Okej, det var tre svordomar på tre rader. Någon som kan inse min smärta då?
   Igår hade vi orientering på jympan. Jag, Malin, Tessan, Nathalie och Carro gick runt i 2 timmar (lektionen är en timme) och hittade fem kontroller varav ingen var våran. Otroligt skillat, tycker jag. En dum orm träffade vi under promenaden också. Malin höll på att trampa på den och hoppade fem meter upp i luften med ett skrik. Jag som direkt fattade vad det handlade om började också skrika och sprang fort som en galning därifrån. Nej, ni. Men jag kan säga att min ormrädsla verkar ha avtagit lite. Det där var andra gången i år som jag stött på en orm och ingen av gångerna blev jag hysterisk och/eller grät resten av vägen. Det har inte hänt förr om åren. Så tummen upp till det. Plötsligt blev jag väldigt sugen på att göra en videoblogg. Men jag har ingen webbis, plus att jag inte kan prata ordentligt för tillfället. Haha, vilka problem alltså!
   På plussidan; jag missade ett svenskaprov idag för att jag var hos tandläkaren så jag får en extra dags plugg! Inte för att jag gör det men ändå ;P
   Btw, Sofia och jag är på samma level på Mafia Wars nu ^^. Jag har inget liv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0