Summer 2010

Well, livet är lite irriterande just nu, får man påstå. Något körkort blir det nog aldrig för min del och sen är det ett avsnitt ur potter puppet pals som nog har etsat sig fast på min hjärna för evigt. "One devoured the other and then died of loneliness. I thought of my father. I cried."
   Nej fy, jag har långtråkigt som fagerlund. Inga planer för sommaren och jag behöver skärpa mig och träna och äta bättre så att inga fler byxor blir för små...
   Idag har jag inte gjort ett skit. Jag har varit på internet, varit på internet, sett på film, sett på tv, sett på tv, sett på tv och övningskört. Det är ju bara för underbart...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0