29 juni

Hehe, så det kan bli ibland hörrni. Nu har jag gått och blivit galen i Escalas (wannabe-bond från britain's got talent) version av Palladio/Allegretto/whatever den nu heter. Jag har ju alltid haft ganska mycket emot Escala och har fortfarande mycket emot dem, men deras version av låten... Alltså, den är pretty fabulous. Ah, well, snart kommer med lite tur ett nytt bond-album (utan Haylie :'() att njuta av så det är ju bra i alla fall. Och eftersom jag känner mig själv vid det här laget vet jag att efter lite uttjatande kommer låten bli tråkig igen. Mohihihi! >:)
   Ok, det var ett lite knäppt inlägg men det får bli bra ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0