Kul rubrik?

Fattar fortfarande inte varför Sofias blogg vägrar låta mig kommentera?! Måste jag gå över till blogspot eller vad är det frågan om? Jag kan ju kommentera Olles blogg...
   Jaja, jag mår bra i alla fall. När man är ensam hemma mår man alltid bra, tycker jag ;) Det är verkligen det bästa som finns att kunna göra vad man vill, när man vill :D
   Jag har insett att min pappa försöker styra över mig väldigt mycket. Eller, jag har väl märkt det förut, men nu märker jag det så himla tydligt "ska du inte ta en frukt, Karolin?" "Ska du inte ut och cykla eller nåt, Karolin?" (Kan ju nämna att hans tjat gör att jag ännu mindre vill det x)), "Har du inte suttit länge vi datorn nu, Karolin?" (oftast har jag då suttit vid datorn i en halvtimme och Camilla i typ 4 timmar. Närå, men ni fattar vad jag menar). Och nu senast  hur han verkligen försökte lirka med mig att jag skulle stanna kvar på landet. Hallå? Såg det ut som om jag hade städat färdigt? Ok, jag har inte städat färdigt nu eller, men ändå. Ni lär få stå med lite skit här och där, tyvärr. Story of my life. Mitt rum är dock jättestädat ;) och det är mer städat än det var innan xD
   Anyway, min pappa går mig helt enkelt lite på nerverna ibland. Men det är väl sånt man får ta :P
(By the way, jag tänkte skriva det här inlägget redan innan sofia skrev sitt inlägg, så jag härmas inte ^^)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0