4 juli

Ugh, jag orkar inte göra något :P USAs nationaldag och Tanias födelsedag idag. Grattis till dem, eller nåt, haha. Jag ska gå och slänga mig i sjön snart om man orkar ta sig någonstans i den här värmen. Varför måste alla vara bortresta? Jag är i akut sällskapsbehov. Jaja, jag får väl klara mig. Till helgen blir det ju grillfest hos Tessan i alla fall. På tal om grillfester så har jag en del att rapportera från grillfesten hos Malin förra helgen... Haha, nu försökte jag göra er nyfikna med flit så ni ska ha någon anledning att träffa mig i sommar ;) Hoppas jag lyckades ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0