Tupplur, nej tack.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, tupplurar är en dålig idé! Den här gången sov jag visselrigen inte helt och hållet så jag slapp huvudvärk i alla fall, men blev jag pigg kanske? Nej, snarare tio gånger tröttare än jag var innan.
   Frågan är om jag verkligen vill jobba inom förskolan, för fan, vad trött man blir, det är helt sjukt. I och för sig kan jag inte minnas att jag blev så här trött de andra gångerna jag har haft praktik. Det är nog helt enkelt så att jag inte är skapad för att vara uppe till halv elva-elva på vardagskvällar. Bara det att jag är så van vid det nu från jullovet. Menmen, bara att försöka komma in i gamla gängor igen. Egentligen vill jag inte det, men jag klarar inte av att vara så här trött, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0