10/1

Jag har inte riktigt insett att lovet praktiskt taget är slut nu, haha. Jag tänker fortfarande att jag kan vara uppe hur länge jag vill och grejer, men imorgon börjar ju skolan igen. Dock bara körsång 16-17 för min del, så imorgon får jag en skön dag för mig själv hemma. Vi gillar! 
  Well, well, jag har inte så mycket mer att säga mer än; Wii Balance Board äger! :D Jag har inte gjort något annat på hela dagen idag, hihi. Förutom imorse när vi gick tipspromenad och när vi åt middag såklart. Men från 14-19 praktiskt taget oavbrutet ;) Turats om med syrran och mamma, förstås, men.
  Men, vi ses då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0