Japp

Så länge fick man vara glad. Nu var det dags att vara depp igen, tydligen.
   Fan, att livet ska vara så jävla orättvist? Jag läser runt om i folks bloggar och på facebook hur bra det går för alla med körkorten, hur de ta typ fem lektioner på körskolan och sen är de redo att för uppkörningen, som de självklart klarar. Jag, jag har hållit på i sex jävla månader och är fortfarande urusel. Mn körlärare sa igår att chansen att jag kommer klara uppkörningen om 8 dagar är mycket liten. Faan, alltså. Jag har längtat efter det här så jävla länge. Det är fan i mig inte rättvist. Varför kan jag inte lära mig? Jag grät mig till sömns inatt. Det var skoj.
   Sen där jäävla känslan. Att vara så oönskad. Att känna så mycket utan respons. Är jag en så hemsk människa?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0