På bättringsvägen

Mitt liv håller på att ordna upp sig nu, tror jag. Massa skolarbete kvar fortfarande men det känns som jag har nått någon slags breaking point nu så att det kanske fixar sig. Förhoppningsvis blir min situation något bättre till vecka 40 åtminstone. Men nu har jag i alla fall lärt mig att skärpa till med mig med läxorna och börja direkt istället för att skjuta upp allt, så kommer det nig att bli bättre och bättre. Sedan kan man ju alltid hoppas att de jobbiga veckorna som har varit/är nu inte upprepas igen så att man kan hinna få andas lite också!
En positiv sak är väl i alla fall att tiden verkar gå hyfsat snabbt så rätt som det är står man där och har slutat tvåan. Längtar <3.
Sen längtar jag efter att träffa mina underbara små vänner. Alldeles för längesedan nu. Men som det ser ut nu så måste jag ju prioritera skolan men vi får se framöver. Tack och hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0