Tisdag

Alltså, varför är jag så himla trött hela tiden, det börjar bli störande. Idag ska jag på teorikurs på körskolan. Det ser jag fram emot. Det kommer kanske inte bli så särskilt roligt eller så, men det är ett steg närmare körkortet :) Jag hann inte spela Wii igår, det tyckte jag var tråkigt eftersom Camilla typ hade nördat hela dagen eller nåt, och fått massa skillpoäng, haha. Jaja, idag hinner jag nog tror jag. Livet känns rätt bra för tillfället, förutom en uppgift i idrott som jag måste göra rätt så snart, men som aldrig blir av. Men imorgon ska den bli av! Punkt slut, inget att diskutera! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0