Studiedag

Imorgon har jag studiedag :D (By the way, undrar hur många gånger jag har döpt ett inlägg till "studiedag" genom åren? :P). Då ska jag bl.a. titta på min från biblioteket hyrda film, Sunes sommar! Som den nostalgiberoende människa jag är, får jag just nu inte nog av gamla serier och filmer. Sorgligt, kan kanske tyckas. Kanske borde jag försöka leva mer i nuet i stället. Jaja, jag orkar inte riktigt fundera över det just nu. För tillfället väljer jag nog att leva i det förflutna ett tag till. Det är ju inte som att mitt i-nuet-liv är särskilt intressant. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0