Snart är det jul!

Eller inte, kanske, jag vet inte :P Men på grund av att jag har börjat nörda gamla julkalendrar så börjar det komma en julkänsla hos mig. Jag vill ha lussebullar, pepparkakor, julmust, knäck, you name it! Nej, jag är inte knäpp! Så det så :P
   Vet ni vad jag insåg nyss? Idag är det fem veckor kvar tills jag blir av med min "kära" följeslagare, tandställningen. Haha, den ni!
   På samhället idag skulle vi ta reda på saker om sverigedemokraterna. Och som vanigt blir jag lika sur på att folk kan vara så störda -.-'
   Jao, i vilket fall, studiedag på fredag den trettonde. Soft. Slipper man IV:t. Även om det ibland är ganska intressant och så där, så välkomnar jag alla chanser att få slippa det, haha. Jaja, bara 114 dagar kvar tills jag får byta IV. Nej, jag är inte knäpp, säger jag! x)


Kommentarer
en stressad sofie

Juul! :D längtar otroligt mkt :D inte kanske till julen men till lovet :O

2009-11-16 @ 23:00:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0