Raindrops keep falling on my head

Idag regnar det ute, det tycker jag är lite tråkigt. Min cykel blir ju blöt!
   Igår var jag på teorikurs som sagt. Det var väl inte direkt döroligt, massa med information som jag redan har hört eller läst hundra gånger. Eller, ja gfick reda på en hel del om själva teoriprovet och körprovet i alla fall. Ju mer jag försöker engagerar mig i det här med kökortet ju mer känner jag, hur i helvete ska jag kunna få in allt det här i huvudet? Hur ska jag kunna lära mig  att när jag ska svänga ska jag bromsa, koppla, växla hit och dit och hålla på? Lite skrämmande är det allt, haha. Men jag tror det kommer att gå bra, bara jag tar tag i det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0