Lördag

hm, jag undrar vad det egentligen är som gör att jag är så nostalgi-beroende? Jao, det kan man ju fundera på om man vill :P
   Nu mår jag bra igen, igår mådde jag ganska dåligt, faktiskt. Massa konstiga tankar som dyker upp som vanligt. Menmen. Nu är jag glad, förutom att jag inte orkar göra idrottsuppgiften som jag måste göra imorgon. Däremot kommer det kännas skönt när den är klar, skulle jag tro. Imorgon är det ju advent också. Mysigt värre enligt mig! Jag är jättepeppad på julen! Fast däremot vet jag som vanligt inte vad jag ska önska mig i julklapp. Eller, jo jag vet faktiskt några saker :) Det jag inte gillar är att familjen började snacka om att åka bort i jul. Jag har faktiskt ingen lust med det, konstigt nog. Kalla mig traditionell men jag vill att julen ska vara likadan som den brukar vara. Jaja, vi får se hur det blir med det där. See ya bitches! ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0