Jävla skitdag.

Detta har varit en hel jävla skitdag från början till slut, alltså. Dagen börjar med att jag får veta att min tandläkartid flyttas fram en och en halv jävla månad, så det har jag mått dåligt hela jävla dagen för. Sen satt jag och paratade med Carro och Sara en timme på demokratitiden, då hade jag det bra. Sen vid lunch började mitt humör lyftas lite smått. Sen kommer jag till samhällslektionen. Då bryter helvetet löst. Vår samh'llskunskapslärare får jämt ta massa skit för att alla i klassen är skittrötta och störiga på hennes lektioner och idag slog det över totalt. helt plötsligt kommer hon in, följd av vår mentor, BF-rektorn samt en av kuratorerna. Sen blir det världens jävla diskussion om hur dålig situationen är i vår klass och alla blir skitförbannade. Jag säger som jag har sagt hela tiden. Så länge inte alla bryr sig så spelar det ingen roll, det kommer inte bli någon förändring i alla fall. Allting ligger hos den enskilda individen. Så länge jaginte tycker att det behövs en förändring kommer jag ju inte att ändra p mig, så varför ens diskutera saken? Alla blev ju bara förbannade eller ledsna, typ. Och jag var ju redan på dåligt humör innan. Alltså, jag vill bara gå och lägga mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0