Blogg

Jag har kommit på en sak;det borde inte vara tillåtet att skriva blogg när man är deppig! x) Smart idé, va? För övrigt kan jag berätta att jag har träningsvärk i ryggmusklerna vilket ja inte har upplevt förut, det är faktiskt sjukt jobbigt! Jag har ont i nacken också. Och ikväll ska jag rida, haha, stackars mig (a). 
   Snart har jag matte, sen slutar jag. Har två prov att plugga till den här veckan, så det är roligt. Tur att jag var duktig nog att plugga på Malta. Äh, jag säger inet vettigt, vi ses! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0