23/11

Idag har jag Wii-träningsvärk. Härligt, tycker jag. För övrigt är jag trött, rätt åt mig kan man tycka med tanke på hur helgen har sett ut i fråga om sömn, haha. Ute är det mörkt nu och klockan är bara tjugo över tre. Det gillar vi inte. Något annat vi inte gillar är att körsången är inställd idag. Så nör den här lektionen är slut blir det att åka hem och plugga lite körkortsteori och sen spela lite wii istället för Friskispasset som jag inte orkar vänta på idag. Eller kanske, vi får se. Har nog inte bestämt mig riktigt än. Skulle ju kunna dra ner till körskolan och få ordning på min ingloggning så jag kan plugga där. Som sagt, eftermiddagen ligger ganska öppen, det är en fråga om ork och motivation just nu, tror jag. Jag tror det får bli körskolan och sen Friskis. Det blir nog bra.
   Det kör vi på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0