2 november

Ibland känns allt bara så himla konstigt. Jag mådde jättebra nyss men vet i sjutton vad som hände nu... Jag tror att jag måste ge upp den här dumma tanken nu, det kommr ändå aldrig att funka. Eller? Nej, det är ingen idé. Sorry om mina inlägg blir väldigt konstiga nu för tiden men just nu använder jag min blogg som ventileringsförnster för mina tankar och då kan det bli så där.
   En liten fråga bara innan jag avslutar: Varför är det okej att öppet kriitsera någons personlighet bara för att den råkar vara blyg och lite tystlåten? Det är ju inte som att någon skulle få för sig att säga till någon "Du är för utåtriktad!". Jag fattar det helt enkelt inte.


Kommentarer
Olle

Känner att du behöver prata av dej med miiig very soon! :O maybe sunday? :*

2009-11-02 @ 21:41:07
URL: http://olledolle.blogspot.com
Karolib

Ja! Det tycker jag :) Jag är inte upptagen på söndag ;P

2009-11-03 @ 12:45:06
URL: http://strangeparadise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0