17 november

Har insett nu att jag har ett ganska späckat schema framför mig, tyvärr. Men jag vet inte, kanske bara tror att det kommer bli jobbigt. Kanske överdriver jag. Så här ser det i alla fall
Måndagar: Skola till 17.00 sen brukar jag gå till Friskis vid 18.00 men det kan jag ju välja bort om det är så.
Tisdagar: Skola till 13.45 sen förhoppningsvis körkortsteori 16.35 annars blir det kanske ridning där nånstans.
Onsdagar: Skola till 15.20 tror jag sen piano 16.40
Torsdagar: Skola till 11.50 sen Juniorer 16.30
Fredagar: Skola till 15.20-15.40 sen förmodligen ridlektion 18.00, fortfarande inte riktigt bestämt.
Visst, lördagar och söndagar är lediga och det är rätt långa hål mellan många av grejerna, men det känns ändå inte som att jag hinner göra något med den tiden. Usch. Och just nu är jag ganska sur också eftersom jag förmodligen måste skjuta upp tiden för att ta bort tandställningen (om de inte hittarnågon tidigare tid, hoppas,hoppas!) på grund av de bajsiga nationella proven. Nej. Jag har haft en bra dag men nu är jag sur och lite halvstressad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0