-Fantasilös rubrik-

Torsdagar är sköna. Först cykla till De Geer på morgonen för IV-val, vilket betyder att jag kan cykla tio minuter senare än vanligt, yey! Och sen tillbaka till haga för instrument och sång - roligt! Sedan lunch och sedan hem! Jag gillar't skarpt alltså ;)
   Idag är det dags för lite körkortsteori igen då. Den här gången ska jag komma ihåg att ha ätit innan jag går så att jag inte sitter där och hungrar ihjäl i en och en halvtimme igen, haha. Sedan ska jag inte heller glömma att fråga om mitt användarnamn och lösen till datorerna. Kan ju vara lite bra att ha, kanske, huh? Sen när jag kommer hem ska jag försöka skriva lite mer på idrottsuppgiften som jag äntligen har börjat med efter allt uppskjutande. Det kommer vara riktigt skönt när den är gjord. Då kan jag pusta ut lite grann. Tills nästa grej kommer. Menmen, snart är det ju jullov och efter det är det praktik fram till sportlovet, så det känns som jag kommer må ganska bra framöver. Så länge jag ser till att inte skjuta upp praktikuppgifterna allt för länge. Men det ska nog ordna sig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0