18 Mars

I dag och imorgon är det studiedag, så himla soft! Så skönt att slippa ifrån idiotklassen och allt annat, haha. Jag började denna slappdag med att lyssna på Ringaren i Notre Dame och vika tvätt. Erkänn duktigt?
Nu har jag precis läst en massa bloggar, varav de typ 2-3 sista inläggen endast bestod av bilder på mat, så jag blev jättesugen på mat, men jag inser förstås att det inte riktigt funkar att äta lunch 10:40, haha.
Ja, idag är jag så himla glad! Kan jag inte få vara hemma jämt? (A) Närå, jag vet att det skulle bli jättetråkigt, men drömma kan man ju! Hm, typiskt, nu kommer jag inte på mer att skriva. Aja, jag återkommer, var så säkra!


Kommentarer
Olle

Du kommer bli sugen på tårta på min blogg! ;)

2009-03-19 @ 22:59:54
URL: http://olledolle.blogspot.com
"MÄSTER BLOGGARN SÅFIE"...not!

Karro blogga oftare! :O

2009-03-31 @ 21:42:45
URL: http://photographicmisfit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0