Dags nu kanske?

Två veckor sen senaste bloggen nu, så det är kanske dags för en liten update? Jag skrev ett inlägg, eller två, faktiskt, för nån vecka sedan ungefär. Men jag tog bort dem direkt för jag blev helt enkelt inte nöjd.
   Jag sitter i dörröppningen med bärbara datorn och låter solen lysa på mig genom myggdraperierna här på landet. Och nu känner jag verkligen hur skönt det är att det är sommarlov. Ingen stress, ingen press, inga krav. Bara vara. Det är riktigt nice. Jag har fortfarande inte badat så det är lite skäms på mig, men jag får väl skylla på det halvdana vädret eller något. Plus att jag var i stan fram till torsdag kväll förra veckan så... Kanske att det blir lite bad idag, jag får se. Nej, jag ska ut i solen nu istället, så ses vi snart hoppas jag!


Kommentarer
Ellmers

fin blogg :)

2009-06-27 @ 23:55:39
URL: http://ellmers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0