Alltid lika fel...

Kommer ni ihåg för några dar sedan när jag skrev att jag hade skrivit ett prov som jag trodde att jag skulle få ig på? Gissa vad? Jag var en av fem som istället för att komplettera vissa delar skulle skriva en extrauppgift för att vi hade skrivit tillräckligt bra. Jag har alltid lika fel när det gäller sådana prov ^^ Och gud vad glad jag blev att det var just de människorna som det var som jag ska jobba med. Allt känns himla bra nu alltså. Nu slipper jag ha det där molnet hängande över mig, tack för det! :D Livet leker nu alltså ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0