1 Juni

Nu har jag precis spelat sims och tjatat de fyra nya bondlåtarna som kom ut för någon månad sedan. Så nu skulle det vara bra om en ny skiva kom ut så att jag kan få lite nya låtar att tjata ut ;)
   Idag har jag varit på stan och köpt solglasögon och efter MYCKET om och men hittade jag två bikini som jag gillar, ska välja mellan dem imorrn. Usch vad jag hatar att prova bikini! På det sättet är vintern bättre, då slipper man se fläsket xD
   Dagen i skolan har vart väldigt medioker får man ju säga. Morgonen inleddes med en väldigt intetsägande matteprov, sen ett tema-prov som jag säkert får IG på -_- Sen en meningslös engelsklektion där allt vi gjorde var en hörövning. Sedan lunch och tråkig naturkunskap. Datorkunskapen brukar vara rolig men informationssökning på internet, hur kul är det egentligen? Aja, dagen har ändå vart bra. Så fort solen kommer fram så bryr man sig på något sätt inte om tråkigheterna. Undrar varför egentligen? Vad är det som gör att alla plötsligt blir beroende av att sitta ute så fort det blir sol? Well, well... Tack och hej! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0