Torsdag

Jaha, så var ännu en skoldag över. Tack och lov för det, faktiskt. Ni vet när jag var så störd på att ni alltid snackade om fisken och dem i typ sjuan? Nu har jag det så igen fast om möjligt ännu värre. Och nu när vi ändå är så pass stora så blir det så otroligt barnsligt! Jag menar, snälla väx upp någon gång. Bara för att han inte tittade på dig när ni gick förbi varandra betyder inte det att han hatar dig eftersom han inte ens vet vem du är! Jag orkar inte...
Skolan i övrigt har faktiskt varit ganska trevlig och lärorik. Jag tyckte faktiskt om att ha grupparbete nu. Jag har blivit mycket bättre på att prata med folket nu! Så det är bra! Sedan är det ju alltid lika underhållande när Elisabeth är där på våra lektioner. Den kvinnan kan prata alltså, haha. Hon kan få ut ett föredrag ur vilket obetydligt ämne som helst, det är så kul! Så idag säger vi nog för första gången för min del, tack BF1b för en trevlig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0