Tema, tema och tema igen...

Sitter i skolan och ska snart ha tema för tredje gången idag. Yippie! Not. På senaste temalektionen pratade viom olika familjekonstellationer (gift, skild, sambo osv.). Jag vet inte varför men jag började fundera på namn som jag skulle vilja döpa min barn till. Alltså, det är ju inte första gången jag tänker på det men nu funderade jag ut hela namn, alltså med andranamn och så. Kom på två stycken som jag är riktigt nöjd med. Bara att jag inte har någon att ge dem till, haha. 
Vi börjar om 8 minuter så jag ska väl börja dra mig snart antar jag. Sen efer temat ska jag göra omprov på debatten eftersom jag inte sa så mycket. Blöh! Aja, alla dagar kan väl inte var bra antar jag.
Nu börjar jag i alla fall få in lite rutin på bloggandet så det är ju trevligt. Men ni får ha det så bra så syns vi väl så småningom.


Kommentarer
Olle

weeii, det har hållt i sej i 2 dar lr nått, haha ;) men de e bra! blogga på du! får man höra de perfekta namnen till dina barn också, huh? :P

2009-01-21 @ 20:04:03
URL: http://olledolle.blogspot.com
Anonym

Du lär inte gilla dem men ok här kommer de;

Oliwia Engla Linnea (Oliwia är det "riktiga" namnet) och Ida Therese Althea (Therese är det "riktiga" namnet) fråga mig inte var jag fick Althea ifrån ;P

2009-01-21 @ 20:21:10
URL: http://strangeparadise.blogg.se/
Anonym

Fina namn me like me like! :D

men jag är lite glad att du inte har någon att ge dom till just nu ;)

2009-01-21 @ 20:37:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0