Lördag

Har inte haft tid att komma till datorn förrän nu, det måste vara rekord på en lördag. Vad har jag gjort istället då? 
Jo, dagen började med att jag vaknade klockan 10. Sent för att vara vår familj. Sedan när jag hade ätit frukost gick jag och lade mig igen och lyssnade på musik. Mys! <3
Sen fikade vi och Camilla tyckte att jag skulle följa med till hennes softbollträning och jag tänkte att jag kunde passa på att gå till 3 med min mobil så jag sa ja. 
ja, sedan har det väl mest varit tevetittande, haha. Nu väntar jag på att One Tree Hill- avsnittet jag har missat ska ladda. Av någon anledning vill sista delen av första halvan inte ladda. Mycket irriterande. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0