23 januari

Haha, jag har blivit beroende av min blogg tror jag. Måste bara berätta om min ytterst underhållande morgon.
Jag kom till skolan lite tidigare än jag brukar eftersom jag var tvungen att kolla om de hade fått in mina nycklar. Det hade de inte så människan som har hand om det där skulle följa med mig till mitt skåp för att öppna det åt mig. Men. På vägen dit mötte jag min samhällslärare och vad hade hon med sig om inte mina nycklar! Tack och lov för det, säger jag bara.
Morgonen fortsatte med naturkunskap. Vi är i grupper och jobbar med olika planeter. Jag och Edija har Jupiter. Vi hade skrivit ut ett papper dagen innan som vi skulle använda. Det låg inte i mitt skåp av någon anledning så jag gick till datasalen för att skriva ut ett nytt. Sen gick jag tillbaka till Edija. Sedan kommer jag på: "Var är mina nycklar?" Då hade jag glömt dem i datasalen xD Sen gick det relativt smärtfritt fram till slutet av lektionen när jag plötsligt börjar undra vart mina böcker är någonstans. Jag hittade dem inte någonstans, så jag blev rejält sur. Men till slut kom Hanna och hade hittat dem, så tack för det. Efterföljande lektioner före lunch var jag så jäkla trött så om jag hade lagt ner huvudet på bänken och blundat så skulle jag lätt ha somnat, alltså. Jag fattar inte riktigt vart den där tröttheten kom ifrån...
Anyway, ikväll blir det skoj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0