22/1

Ok, sorry för understående inlägg, men vad ska man göra liksom? Allt jag kan göra nu är att vänta tills jag kommer till skolan och se om de har fått in dem på expeditionen.
Dagen i övrigt har varit trevlig. Jag körde twister på juniorerna för ett tag sedan. Shit pommes frites säger jag bara, twister är inte gjort för stela 16-åringar, haha.
Just det! Jag träffade Maria utanför matsalen idag (Svensk/franskläraren, you know). Det var trevligt även om det bidrog till en ovälkommen flashback. Menmen, sådana fick man ju en del på lektionen innan också eftersom vår uppgift handlade om personer som varit viktiga i ens liv, ungefär. Jag kan gå in på det líte närmare någon annan gång. Nu ska jag gå in på Youtube och se ANTM! Jippie!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0