20 Januari

Ok, nu är jag jättebloggsugen! Enda problemet nu är att jag inte vet vad jag ska skriva om, haha. Jag ska snart ta spårvagnen till tandläkaren, annars skulle jag ha kunnat sitta här en timme till, så det känns allt annat än trevligt om man säger så.
I helgen har jag haft det jättebra. Johanna fyllde år i lördags så vi var hemma hos henne och Gerry och firade. Vi var 22 st där, vilket är ett rekord för vår släkt. Det var för att både vår släkt och Gerrys släkt var där, vanligtvis brukar vi ha åtskilda firanden så det var häftigt. Sedan senare på kvällen såg vi på "Stjärnorna på slottet" som jag tycker är en jättemysig serie!
På söndagen hade Johanna massa fikabröd över så hon bjöd oss på fika även den dagen. Sedan åkte vi hem till oss och spelade sällskapsspel. Det är så roligt att spela spel tycker jag. Det finns typ inget mysigare man kan göra med familjen. Det är i alla fall min åsikt sen får alla andra säga vad de vill, så det så.
Sådär, nu har jag väl varit duktig i alla fall? Ska försöka skriva lite oftare from now on. Blir ni glada på mig då?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0