Youtube.

Just nu hatar jag youtube. Eller, nej, jag hatar inte youtube, jag älskar youtube, men jag hatar grejen som känner av vilket land vår dator sänder ifrån och försöker övertala oss att gå över till ett svenskt youtube. Svenskt youtube? Are you kidding me? Det gör mig så sur. Man kan själv ändra inställningarna så att det blir på svenska, och att vi inte har gjort det borde ju vara en tillräcklig ledtråd att vi vill ha youtube på dess ursprungsspråk. Seriöst, det finns inget larvigare än youtube på svenska. Tack.
I övrigt har jag varit på De Geer Gymnasiets konsert med symfoniorkestern idag. Jag är så glad att jag fick gå på den även fast jag inte går i musikklass längre. Den var så underbar! Jag ska vara ärlig och säga att jag blev lite tårögd vid några tillfällen, haha.
Annars vet jag inte om jag mår så himla bra. Det började igår när jag kom hem från ridningen. Jag började liksom känna mig yr och lite illamående, så det var ju inte så himla kul. Men jag tänkte väl att det skulle gå över tills dagen efter. Det är visserligen bättre nu, men känslan finns fortfarande kvar, speciellt om jga typ böjer mig ner för att ta upp något frångolvet eller liknande. Plus att jag börjar fundera på om det kanske är något fel på min hals. Jag får ofta ont i halsen nu för tiden och om jag lyssnar på en skiva och sjunger med i låtarna så har jag svinont efteråt. Jag blir hes väldigt ofta också. Så ska det väl inte behöva vara? Om det inte vore för att jag tycker att våran skolsköterska är helt psycho, rent ut sagt, skulle jag ha gått dit, men nu vet jag inte vad jag ska göra. Någon som har ett tips?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0