Söndag

Har haft ännu en härlig helg! Därav det dåliga bloggandet ;) Egentligen orkar jag inte riktigt skriva just nu för jag har glömt vad det var jag tänkte skriva om, haha.
Fredagen var i alla fall trevlig, med födelsedagsfika för tessan efter skolan och sedan återträff med 9bm1 på kvällen. Så himla härligt! Jag har ju gått runt och saknat klassen väldigt mycket så det behövde jag verkligen. Tack allihopa för den helt otroligt underbara kvällen! <3 Tycker synd om dem som missade det ;)
Jaja, imorrn fyller Camilla 15 i vilket fall så då får man äta semla till frukost :D
Äh, jag känner inte att jag säger något vettigt just nu så det får nog räcka såhär.


Kommentarer
olle

haha,ja tyck synd om mej! ooh, gratta camillan i efterskott från mej då! =) visste ej att hon va vattuman! :o

2009-02-08 @ 22:06:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0