Sommarjobb once again

Ok, nu har jag hittat ett sommarjobb jag vill ha, nu måste jag bara skriva ihop ett cv på något sätt, har ingen aning om hur man gör... Lyckat? Nej.
I dag har varit en jättebra dag med ett minus för drygt 2 och en halvtimme håltimme. Efter skolan gick jag Nathalie och Malin på stan. Det var jättetrevligt. Vi flummade och Malin hitta ett par jeans och en tröja som hon ville ha (y)!
Och idag har jag fått visamitt kort för kontrollanter sisådär 3 gånger. Extra Östergötland menade verkligen allvar när de sa att det skulle göras extra biljettkontroller på spårvagnarna under de senast veckorna, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0