Måndag

Såg ju då på bio igår; I taket lyser stjärnorna, mycket bra! Dock var det ju inte särskilt mycket som var likadant som i boken, men det ör egentligen inte så mycket för då är det lättare att tänka på dem som två separat saker som ju filmer respektive böcker faktiskt är! Anyway, det var trevligt i alla fall. Ett litet minus för att de där två underbara tjejerna som jag en gång betraktade som två av mina bästa vänner var där, men jag tänker knappast låta dem störa mitt liv.
I dag var våra eftermiddagslektioner inställda för att lärarna skulle ha någon form av utbildningseftermiddag eller liknande, så vi slutade efter lunch. Riktigt soft.
Innan dess hade vi engelska oförberett prov. Tror inte att det gickså bra faktiskt. Läsförståelse ska alltid vara så luddigt! Sen var det även en text man skulle skriva men det var inget som engagerade mig, därför tror jag inte att det gick bra heller. Jaja, jag väntar med att gnälla tills jag får resultatet.
Tack för nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0